Studentermedhjælper

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Lejre Brandvæsen søger studentermedhjælper

Har du lyst og flair for administrativt arbejde og It- systemer, så læs videre, for vi har brug for dig 8-10 timer hver uge….

Vi kan tilbyde dig at blive en del af vores beredskabsteam, hvor vi arbejder tæt sammen omkring drift og udvikling af Lejre Brandvæsen.

Dine opgaver

Som studentermedhjælper vil dine tre primære arbejdsopgaver være:

  • Administrative opgaver i forbindelse med driften af vores serviceområde
  • Opdatering og videreudvikling af vores driftssystem Assign og sociale medier.
  • Ad hoc-opgaver, der løbende opstår i en til tider uforudsigelig hverdag.

Vi vil så vidt muligt tilpasse dine primære opgaver ud fra dine kompetencer.

Om dig

Du er godt i gang med en relevant uddannelse, interesserer dig for redningsberedskabet og har lyst til at hjælpe os i en tidsbegrænset periode der foreløbigt går til 31. august 2024. Du har samtidig lyst til at udvikle dig igennem mange forskellige opgaver i et miljø, hvor ikke hver dag er ens.

Vi lægger vægt på:

  • Du er struktureret
  • Du er åben og nysgerrig
  • Du er en dygtig til at formulere dig
  • Du har interesse for at arbejde med data
  • Du er fleksibel og samarbejdsorienteret
  • Du har lyst til at arbejde i en politisk organisation
  • Du har gode IT-færdigheder og erfaring med Microsoft Office-pakken

Kendskab til redningsberedskabets opgaveområde, samt IT-systemet Assign er et plus.

Vi tilbyder

  • Et spændende og udfordrende studiejob i et pulserende beredskabsmiljø
  • Et stærkt fagligt miljø med godt kollegaskab
  • Teamsamarbejde og kollegial sparring i vores arbejdsdag

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 8-10 timer ugentligt efter nærmere aftale og med tiltrædelse snarest muligt.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med Lejre Kommune.

Yderligere Information

Hvis du er nysgerrig på stillingen og har brug for mere information, kan du kontakte Beredskabschef Frank Praefke på 2037 1513 på hverdage mellem kl. 08.00-18.00 (frem til og med d. 22. december 2023 og igen i perioden fra den 27. december til d. 29. december 2023 i tidsrummet kl. 08.00-18.00).

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Søg via linket senest tirsdag den 2. januar 2024

Samtaler forventes at finde sted mandag d. 8. januar 2024

Lejre Brandvæsen har udover den administrative tab der består af 3 personer ca. 40 deltidsansatte brandmænd der løser alle de operative opgaver. VI har brandstationer i Hvalsø og Kirke Hyllinge. Administrationen har kontor på Allerslev Rådhus, Lejrevej 15, 4320 Lejre – ca. 700 meter fra Lejre Station hvor der er forbindelse 2 x i timen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lejre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Lejre Kommune, Møllebjergvej, 4330 Hvalsø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5957663

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet