BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at være med til at sikre en professionel og effektiv betjening af universitetets øverste ledelse, bestyrelse og institutter? Trives du med at indgå i et arbejdsmiljø, hvor stemningen er præget af godt humør, et højt serviceniveau og en bred samarbejdsflade til hele organisationen? Og har du lyst til et spændende job med mulighed for udvikling i stillingen? Så er du måske vores nye studentermedhjælper.
Rektorsekretariatet søger en studentermedhjælper, som er systematisk, serviceminded og skarp til at organisere og kommunikere, og som har interesse for administration og ledelsesbetjening. Som studentermedhjælp i universitetets ledelsessekretariat vil du indgå i mange forskellige opgaver, alle med relation til ledelses- og sekretariatsbetjening, og du vil få indblik i mange spændende projekter og opgaver, som løses på tværs af hele universitetet.
Om os
Rektorsekretariatet er en del af afdelingen RUC Kommunikation og Rektorsekretariat, og består af seks faste medarbejdere og to studentermedhjælpere. Vi er et velfungerende team af engagerede og ambitiøse kollegaer, der hjælper hinanden, og som dyrker det gode kollegaskab. Teamet varetager ledelsesbetjening af rektorat og universitetsledelse samt universitetsbestyrelse og en række interne udvalg og mødefora, politisk interessevaretagelse, strategiske opgaver og projektledelse af større tværgående projekter samt løbende udviklings- og analyseopgaver.
Arbejdsopgaver
Du vil få en række selvstændige opgaver og indgå i teamets samlede opgaveløsning, herunder:
- Mødeplanlægning
- Planlægning af arrangementer som fx universitetets årsfest
- Hjælp til forberedelse af mødemateriale og referater
- Koordinering af henvendelser (høringer og indstillinger) fra bl.a. Uddannelses- og Forskningsministeriet, fonde mfl.
- Bidrage til udvikling og vedligeholdelse af systematik og diverse oversigter
- Diverse skrive- og analyseopgaver
Om dig
Vi forestiller os, at du er godt i gang med en relevant bacheloruddannelse, eksempelvis samfundsvidenskabelig, eller skal til at gå i gang med første år af din kandidatuddannelse.
Vi lægger vægt på, at du
- Er grundig og systematisk i løsningen af dine opgaver, og har sans for detaljer
- Er serviceminded og god til at samarbejde
- Arbejder selvstændigt og er initiativrig
- Er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt, på både dansk og engelsk
Vi kan tilbyde dig
- Et selvstændigt og udviklende job
- Opbygning af erfaring inden for offentlig administration, ledelsesbetjening og kommunikation
- Personlig kompetenceudvikling gennem feedback og sparring
- En god og rummelig arbejdsplads med højt til loftet
- Fleksible arbejdstider med god mulighed for at tilpasse til dine studiebehov
Mere information
For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Astrid Riese (på riese@ruc.dk eller tlf. 2728 2503) eller chefkonsulent Mette Rue Hansen (på methan@ruc.dk eller tlf. 6195 1219)
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 38.
Ansættelsesvilkår
Der er tale om en ansættelse som timelønnet på 15 timer pr. uge med reference til Vicedirektør Elisabeth Hvas. Vi ser gerne, at du kan begynde d. 1. oktober 2023.
Ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Det er et krav, at du er aktivt studerende ved en videregående uddannelsesinstitution.
Ansøgning
Søg stillingen på https://ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/
Ansøgningen skal indeholde:
1. Motiveret ansøgning
2. CV
3. Dokumentation for uddannelse
Ansøgningsfristen er 17. september 2023.
Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.
Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lejre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Roskilde Universitet, Universitetsvej 1, 4000 Roskilde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1310&ProjectId=146949&DepartmentId=18976&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5889859