Byggesagsbehandler

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Lejre Kommune er et sted med smuk og storslået natur. Et sted med 49 små byer og landsbyer og en hel masse andre levende steder. Der sker rigtig meget i Lejre Kommune, og derfor har vi travlt. Lyder det som et sted, hvor du har lyst til at arbejde, og synes du, at byggesagsbehandling er spændende, så er du måske den, vi leder efter.

Om jobbet

De primære arbejdsopgaver er:

  • Byggesagsbehandling af bolig- og erhvervsbyggeri.
  • BBR-opgaver, bl.a. indberetning af byggesager i BBR.
  • Andre opgaver i afdelingen, f.eks. sager omkring byfornyelsesloven, sekretariatsbistand til hegnssynet, adressesager og lignende afhængigt af din baggrund og kompetencer.

I det faglige team, som du bliver en del af, får du fem erfarne kolleger som arbejder med samme opgaver.

Om dig

Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse, og du må meget gerne have erfaring med byggesagsbehandling og især erhvervssager. Men du kan også godt være nyuddannet med flair og interesse for byggesagsbehandling.

Stillingen kræver, at du arbejder systematisk, målrettet og er i stand til at holde mange bolde i luften. Du får tingene fra hånden også i en travl hverdag med forstyrrelser, du har overblik, og så har du en pragmatisk og praktisk tilgang til opgaveløsningen.

En stor del af jobbet er dialog. Dialog med borgere, virksomheder, rådgivere, kolleger og andre. Vi ønsker os derfor en kollega, som er god til at samarbejde og kommunikere med alle. Og vi sætter pris på et optimistisk livssyn og godt humør i hverdagen.

Om os

Du vil blive en del af Center for Teknik & Miljø. I Center for Teknik & Miljø får du ca. 45 dygtige og engagerede kolleger, der arbejder med alt indenfor planlægning, natur, miljø, byggeri, beredskab og trafik. Vi har et godt socialt miljø, hvor tillid og frie rammer under ansvar er nøgleord. Der er kort fra beslutning til handling. Vores hverdag er præget af spændende faglige udfordringer, der er med til at udvikle os. Vi er ambitiøse og er ikke bange for at gå imod strømmen. Vi skaber muligheder for at borgerne kan udleve deres drømme – hver især og sammen.

Lejre Kommune er Vores sted. Et sted hvor der sker rigtig meget. Et sted, hvor vi deler og skaber sammen. Et sted, hvor man kan, hvis man vil. Er det et sted, du har lyst til at arbejde?

Har du spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Titti Nicoline Petrine Donsted tinpd@lejre.dk på tlf. nr. 2383 6448, Byggesagsbehandler Janne Noe og Ann-Britt Zwergius på 4646 4900.

Løn og ansættelse

Du skal helst begynde den 1. februar 2024 eller snarest derefter. Vi lønner og ansætter efter gældende overenskomst. Arbejdspladsen er Lejrevej 15 i Lejre. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Der er mulighed for hjemmearbejde.

Der er ansøgningsfrist den 5. december og vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 11. december 2023.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lejre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Lejre Kommune, Møllebjergvej, 4330 Hvalsø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5943439

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet