2 Systemadministratorer / IT-konsulenter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Lejre Kommune sætter vi nu endnu større fokus på it-sikkerhed samt mulighed for hurtigere at kunne implementere nye løsninger. Derfor søger vi 2 nye kolleger til IT og Digitalisering. Om du ser dig selv som systemadministrator, it-specialist, projektleder eller noget helt andet betyder mindre. Det vigtigste er, at du kan se dig selv i nedenstående personlige og faglige kompetencer, ligesom du har et ønske om at gøre en forskel for både kolleger og borgere i kommunen.

Opgaverne

IT og Digitalisering er en mindre afdeling, hvilket giver mulighed for stor indflydelse på dine egne opgaver, ligesom vi er gode til at hjælpe hinanden. Opgaverne bliver bl.a.

  • Deltage i projekter – herunder implementere de tekniske/it-mæssige dele både på tværs af hele kommunen og i enkelte centre

  • Være ansvarlig for en række af afdelingens systemer

  • Opdatering og vedligehold af programinstallation på både server og klienter

  • Vedligeholde oplysninger i den fælleskommunale infrastruktur

  • Medvirke til at sikre, at vores samlede installation er sikker

  • Udarbejde dokumentation og vejledninger

Faglige og personlige kompetencer

Du har en relevant it-uddannelse.

Du har praktisk erfaring med og forståelse for:

  • IT-sikkerhed i en større installation

  • Projektarbejde

  • At have ansvar for egne applikationer

  • Serverdrift - primært på Windows platformen

  • Teknisk problemløsning på tværs af teknologier

Har du også erfaring med netværk, Microsoft M365 sikkerhed eller Powershell vil det være en fordel.

Om du er meget erfaren eller forholdsvis nyuddannet betyder mindre. Dog er det vigtigt, at du:

  • trives i en til tider travl hverdag og kan bevare struktur og overblik over flere igangværende arbejdsopgaver.

  • er systematisk, struktureret og kvalitetsbevidst i opgaveløsningen.

  • har et veludviklet servicegen og motiveres af kontakt med mange mennesker i løbet af en dag.

  • er nysgerrig og initiativrig og formår at se, hvor der er behov for udvikling og optimering af både systemer og arbejdsgange.

  • har forståelse for at arbejde i teams og trives med dette.

  • har lyst til – på eget initiativ – at udvikle dig fagligt, og er i stand til hurtigt at sætte dig ind i nye teknologier.

  • er en stærk og troværdig kommunikator både mundtligt og skriftligt på dansk, og er i besiddelse af et godt drive.

  • har et godt humør.

Om os

Lejre Kommune er et sted med plads til gode ideer. Vi nytænker livet på landet og er tæt på byen. Et sted med fællesskaber. Både for vores borgere og for hinanden på arbejdspladsen. Her er borgere, politikere og embedsmænd tæt på hinanden. Vi bygger den moderne landsby med kvalitet i centrum.

Stillingen hører under Center for Borgerservice & Digitalisering, og du vil blive en del af IT og Digitalisering. Du får stor berøringsflade med hele vores organisation, og du får rig mulighed for faglig sparring. Du bliver en del af en afdeling på pt. 12 medarbejdere samt en afdelingsleder. Afdelingen består af netværksadministrator, systemadministratorer, supportere, RPA-udvikler, program- og projektledere. Vores samlede opgaver dækker behovsafklaring og implementering af en lang række IT-løsninger, samt at understøtte organisationen med IT-værktøjer til ca. 3000 brugere på ca. 70 lokationer.

Vores infrastruktur består af bl.a Vmware og Citrix miljø, der placeret i eget datacenter. Vi har omkring 150 virtuelle servere, der primært er baseret på Windows. Netværket er primært Cisco og Fortinet. Vi har yderligere over 200 applikationer og over 3.000 PC’ere/tablets/smartphones, hvor IT og Digitalisering varetager den daglige drift af disse. Vi benytter også Microsoft365 og kigger på en større brug af cloud-produkter i fremtiden.

I IT-afdelingen har vi en uformel omgangstone.

Løn og ansættelse

Stillingen er med en 37 timers arbejdsuge med løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og afhængig af erfaring og kvalifikationer. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt dog senest 1. januar 2024.

Du kommer til at arbejde på rådhuset i Allerslev, der ligger 5 minutter fra Lejre Station med direkte tog til og fra København H hver halve time.

Spørgsmål

Vi indkalder løbende til samtaler efter den 15. november 2023, så send din ansøgning hurtigst muligt. Første samtaledag bliver tirsdag den 21. november 2023.

Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte Afdelingsleder Brian Andersen på tlf. 2337 1604, brind@lejre.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lejre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Lejre Kommune, Møllebjergvej, 4330 Hvalsø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5935174

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet